Re: komputronik - moj pierwszy raz

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 21:13:54 MET DST

radxcell napisał/a...

> to najlepszy chipset jaki zrobil Intel
> mysle ze ma sporo zapasu :)

 A ja myślę, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Po pierwsze co by to
 nie było, jest to układ zaprojektowany do pracy z częstotliwością
 100Mhz i przekręcenie go o 33% jest i tak sporym sukcesem. Żądając
 więcej chyba trochę przesadzasz. Po drugie przekręcasz nie tylko sam
 chipset ale i peryferia podpięte do PCI/AGP. Po trzecie - Intel nie
 Intel, podkręcasz na własną rękę i nikt nie da ci gwarancji na
 stabilną pracę powyżej specyfikacji, więc zwalanie w tym momencie
 winy na Bogu ducha winne pamięci tudzież sklep, który je sprzedaje
 jest chyba nie na miejscu.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl