nowy laptop - prosze o porady -Compaq, IBM, Toshiba, Dell...

Autor: PD (smouky_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 20:07:09 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow,

Tematow o laptopach bylo sporo, ja chcialbym podac konkretne modele i
zapytac o opinie.

Zastrzegam, ze potrzebuje dwa nowe - koniecznie markowe, jeden jako
notatnik, drugi troche mocniejszy sprzet - w sumie powinienem sie zmiescic w
10-11 tys brutto za dwa!
Chodzi mi o komputery dobrego producenta, zeby dzialaly bezproblemowo i po 3
latach obudowa nie popekala i nie poodchodzila farba -

Co myslicie o Compaq'u Evo N1015v - cena ok 4270brutto
w tych pieniadzach i przy matrycy 14'' jest jeszcze fujitsu-siemens
LifeBookC C2,0 -4500brutto

czy w tych pieniadzach i przy matrycy 14'' jest cos dobrego i wartego
rozwazenia - moglby byc tanszy tak zeby na drugi zostalo wiecej srodkow?

Na ten drugi (ten powinien sluzyc do normalnej pracy - troche pisania,
troche programowania, troche multimediow - ) przydalby sie ekran 15''
myslalem nad IBM ThinkPada G40(PIV2,4GHz) - brutto kolo 6300zl -
moze jakas Toshibe Satelite 1410-902 - tylko ten pracuje na celeronie
2,2GHz,

Bardzo prosze o sugestie i inne propozycje, polecacie zakupy na stronach
producentow? Co sadzicie o cenach z vobis.pl ?

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie-

PD