Re: jaki monitor

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 17:40:38 MET DST

> Jasne. Oznaczenia mówią same za siebie.
> DF - Dyna Flat (czy coś w tym rodzaju),
> NF - Natural Flat.

Mój Samsung ba jednak dość słabej jakości kabel sygnałowy, co jestem w
stanie zauważyć. Na nieszczeście nie jest "wymienialny". Nawet LG mocniejsze
miały wymienialne... i to BNC !!

Wielki minus dla Samsunga. Wymieniłbym go ale szkoda gwarancji. Znając życie
i moje szczęście do sprzętu niedługo sie zepsuje :-))