Re: kabel do modemu

Autor: Jack (brakmaila_at_abc.com)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 16:23:20 MET DST

> Mogłeś napisać, ale dlaczego w "sumie"? :-)

W "sumie" poniewaz latwiej bylo by rozwiazac moj problem.
Gdybys nie sprawdzil naglowkow mojego posta, to chyba by sie
nie wyjasnilo.

Nie wpadlem na to, ze moze byc roznica w standardach polskich
i niemieckich. Tym bardziej, ze tego kabla (krotkiego)uzywam
jak jestem w Polsce. Tylko ze w Polsce uzywam go bezposrednio,
a w Niemczech korzystam z malego adapterka, ktorego wtykam
do wtyczki telefonicznej. I chyba tajemnica twki w tych wtyczkach.

Dzieki wszystkim za pomoc,
pozdrawiam,
Jack