Miranda - pytanie ...

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 15:21:25 MET DST

cze !!!

Niedawno zaczolem uzywac mirandy jako komunikatora i pojawil mi sie problem.
Jezeli rozmawiam korzystajac z plugina GG to w idiotyczny sposob wyswietlana
mi sie w oknie teksty. Tzn. w gornej czesci okna tekst od osoby z ktora
rozmawiam a ponizej moje teksty. Szukalem w parametrach ale nie znalazlem
zadnej opcji ktora moglaby wplywac na to ustawienie.

Ps. Sorry wiem ze NTG, ale temat ten nie pasuje do zadnej grupy ;(