Re: asrock k7vt2 - dziwny objaw

Autor: Tomasz 'ZAN' Krupa (zan_at_tychy.us)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 13:46:51 MET DST

> A masz go dobrze zezworkowanego? IIRC Westerny często miały
> osobne ustawienie dla trybu "master", a osobne dla "single
> drive".

yeahh !!!
you're the boss :)
dziala
dziekuje bardzo, teraz wszystko gra
nie pomyslalem o tym, wydawalo mi sie, ze jak na innej plycie dziala bez problemu to bedzie chodzic i tutaj, i faktycznie na innej plycie sprawdzalem go wraz z innym dyskiem i wtedy dzialal bez problemu

pozdrawiam wszystkich i dziekuje za podpowiedzi