Czym sprawdzić ATA?

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 09:57:48 MET DST

Witam.

Mam prośbę - czym sprawdzić aktualny tryb ATA
Np. jeśli dysk ATA100 podłączę taśmą Ata66 to wiadomo, że nie pójdzie na
100, ale czasami z jakiś powodów (uszkodzona taśma, lub niewłaściwe
podłączenie) taśma 100 daje transfer w trybie ATA 66.
Chodzi mi o programik, który pokaże faktyczny tryb transferu.
Kiedyś miałem coś takiego i za ch.... nie mogę sobie przypomnieć nazwy.

Dzięki.

--
Pozdro.
      K.R.A.