default.dostep do dysku IBM?

Autor: Marek Leder (marl57_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 02:42:07 MET DST

WITAM,
potrzebuje DEFAULTOWY dostep do kolejnych 5-ciu chyba poziomow zabezpieczeń
dysku IBM 10GB TravelStar NIAZABEZPIECZANEGO, tzn w pracy na codzien
iekrzyczacego o jakiekolwiek hasła, z tego co wiem, nie były one zakładane,
komp jets mój, dysk też, zgrałem sobie audio plik ok.650MB i chciałem go
bezp. pomiedzy dyskami przemieścić.
jeśli ktoś jest w stanie pomóc, to BARDZO PROSZĘ, mój priv. jest
marl57_at_interia.pl
pozdr.. marL