Re: Kupno PC-ta-kiedy najtaniej?

Autor: Wojciech K \( NO SPAM \) (cgi_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Fri 26 Sep 2003 - 00:31:34 MET DST

Użytkownik "wojtek k" <vojkra_at_tnij=to.wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam...
> Chcę zakupić nowy komputer i zastnawiam się kiedy
> najbardziej się opłaca.. jeszcze przed grudniem czy w styczniu?
> Podobno najdroższe są pod koniec roku...

Najtansze kompy są w sierpniu we wrześniu wszyscy idą do szkoły więc drożeją
o jakieś 10% potem są święta wszyscy robią prezenty ceny skaczą o jakieś 7 %
na wiosnę nie ma co kupować bo na początku lipca pojawiają się nowoości na
rynku Wiec nie warto nic kupować ale poczekać do sierpnia i wtedy zdecydować
się na zakup !
Sądzisz że kompy są jak jablka na straganie !
Można bawić się kursem waluty na giełdzie żeby trochę zarobić ale żeby w ten
sposób kupować kompa to pierwsze słyszę ;)))
Zasada jest jedna zawsze musisz wydać określoną kasę - a potem żalować że
tak wcześnie się na to zdecydowałeś
Bo za rok twój komp bedzie warty połowę ceny !

--
Wojciech K
Spis Sieci / Neostrada http://190.internetdsl.pl/