Re: skaner - poleccie jakis nowy model - sprawdzony

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 23:26:35 MET DST

azbest wrote:

> wow, dzieki za rady
>
> ostatnie pytanie, moze raczej zagadka
>
> To mam teraz zagozdke, czy
>
> UMAX 4700, za 590 netto, czy
> CANON 3000 za 370 netto
>
> chyba UMAX bedzie szybszy ? no bo 200 zl daje wiecej
>
> Ktory bys wybral ?

nie wiem, nie mialem ani jednego z nich i ciezko cos powiedziec,
najlepiej jakbys wzial do prob oba:) i po kilku dniach oddal ten
gorszy:)

> Ja UMAX :) a ty ?

o tym umax'ie duzo dobrego slyszalem, ale canon tez moze byc rownie
dobry,
dzis przegladalem nowy numer PcWorld w ktorym jest test niedrogich
skanerow, wybral Microtek - tez niezle skanery ta firma robi, ale ciezko
brac na powaznie ten test bo porownywali skanery plusteka i musteka po
kilka modeli byl tez jakis HP, i nie wiedziec czemu zapomnieli o
Epsonie, Canonie, Umax - czyli o firmach ktore są wiadące jesli chodzi o
jakość,

> kurcze potrzebuje zeby ktos sie ze mna zgodzil :)
>
> PS
> u zadnego nie znalazlem parametru dynamicznosci D :(

przejdz na grupe: pl.foto.cyfrowa - tam czasami o skanerach sie mowi