mysz??problem

Autor: zgapa (zalewa_at_npnet.org)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 22:45:41 MET DST

hej
Kupilem mysz A4tech SWOP-25 ktora ma 1500 dpi. Kosztowala mnie 50 zl
niecale, ale nie oto tu chodzi
Mysz jest na PS/2 na systemie WIN98
Problem zaczyna sie gdy myszka zaczynamy ruszac na boki bardzo szybko.
Mycha zaczyna wariowac i 1 slowem gubic sie
Powiedzmy ze jest akcja w q3 i koles wali do przodu musi sie szybko obrucic
do tylu ale gowno bo myszka jakby dostaje szalu i ciagnie w dol ekranu...
Pojechalem do sklepu wozem po inna koles mi spokojnie wymienil na inna ale
co sie okazalo ta 2 robi to samo!! na myszce kulkowej nigdy takiego czegos
niemialem i niewidzialem
Jesli jest ktos w stanie pomoc mi i umie naprawic ten blad i wie jak to
ominac itp bylbym strasznie wdzieczny
Prosze o kontakt na zalewa_at_npnet.org lub na gg 1630124
Pozdrawiam
ps. sposob aby ominac ten problem jest dla myszek na USB... Mianowicie nie
znalazlem na PS/2