problemy z glosem

Autor: majkelc (majkelc_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 21:40:56 MET DST

Witam!!!
Nie wiem co sie dzieje. Kupilem kompa Athlon 2200 i Gigabyte Ga-7vt600.
Plyta ta ma karte zintegrowana AC97 jak wszyscy wiemy karty te sa bardzo
slabe wiec wyalczylem ja i wsadzilem Sound Blastera 4.1. Karta chodzi ok w
grach jest tez ok jednak jak wlacze mp3 lub filmik zaczyna sie ciac mp3 i
filmy skacza glos sie przycina. Pracuje pod Windowsem XP. Jesli ktos by mial
jakies drivery dzialajace to prosze o kontakt
Pozdrawiam majkelc