Re: Restart komputera

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 20:57:00 MET DST

In news:bkvblv$sdl$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
CooPak typed:
> Co ok. 2 minuty restartuje mi się komputer kiedy nic nie robię. Po za
> tym zauważyłem że dłużej się włącza. Nie wiem co się stało. Proszę o
> szybką odpoiedź i z góry dziękuję.

pozwol ze zacytuje pare zdan ze strony http://rtfm.bsdzine.org/ :
Bądź precyzyjny i podawaj dokładne informacje dotyczące problemu

  a.. Opisz swój problem lub błąd Cię nurtujący jasno i przejrzyście.

  b.. Opisz środowisko, w którym się pojawia (sprzęt, system, aplikacja,
cokolwiek).

  c.. Opisz, co zrobiłeś i spróbuj zrozumieć problem zanim zadasz pytanie.

  d.. Opisz kroki diagnostyczne, jakie spróbowałeś podjąć i spróbuj zająć
jakies stanowisko zanim zadasz pytanie.

  e.. Opisz wszelkie zmiany w komputerze i konfiguracji oprogramowania,
jakie zaszły w ostatnim czasie i mogą mieć jakieś znaczenie.

Skoro prosisz o pomoc, to zrób wszystko co w Twojej mocy, by odpowiedzieć na
pytania, jakie zostaną Ci przez nas zadane.

pzdr.

trzmiel