Re: Wyciszyc karte graficzna

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 18:25:50 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:dcbukb-jc8.ln_at_fastviper.viper.lan...

> Matko. W dawnych czasach ludzie tacy jak Ty chodzili _sami_ z oszczepem na
> głodnego niedźwiedzia. Podziwiam i zazdroszczę.

Ależ nie masz czego zazdrościć - też tak możesz :-)
Dla mnie wkładanie karty do lodówki jest dziwną procedurą - cholera wie ...
Jak narazie stosowany przeze mnie sposób sprawdzał się nadzwyczaj często -
poprostu radiatory odskakiwały po lekkim przekręceniu śrubokręta.
Nie wiem na jaką siłę bym się zdobył zdejmując radiator z karty wartej
choćby 250zł ale ostatnio zdjęłem tak z Herculesa R9100 ... (zszedł "jak po
maśle")

--
Mirosław P.
GG 1119311