Re: asrock k7vt2 - dziwny objaw

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 17:00:14 MET DST

> Zapomnialem dodac: Sprawdz czy wszystko w porzadku z kabelkiem IDE.

Witam

dolaczam sie do pytania - identyczna sytuacji - sprawdzane dwa dyski
baracuda 4 40GB i 40GB caviar 8MB cache - tasmy na 100% sprawne
cholera mnie bierze, wylaczony nieprawidlowo komp - czyli np zwis i restart
skurczybyk nie wykrywa dysku, biosow wgralem juz chyba ze 4

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_poczta.onet.pl
abdesign_at_wp.pl