Re: Płytka miedziana pomiędzy procesor a wiatraczek

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 16:54:48 MET DST

Użytkownik "JZ" <jurekz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Przymierzam się do zakupu wydajnego i cichego wentylatora na procesor i
tak
> się zastanawiam czy warto jest kupować płytkę miedzaną do położenia
pomiędzy
> wiatrakiem a procesorem. Ochrona procesora to raz ale jeśli faktycznie
> pomagaja odprowadzać ciepło do wiatraka to byłoby to coś istotnego.
>
> Ale czy tak faktycznie jest, ma ktoś dokładniejsze informacje na ten
temat?

> A jeśli jednak uważacie że warto to na co zwrócić uwagę bo na Allegro są
po
> [...]

U mnie temperatura spadla o 2-3 stopnie po zaintsalowaniu tego coppershima i
zmianie pasty bialej na srebrna.
Uwazam ze warto ja zastosowac.
Uwazaj bo sa tez plytki za grube, ktore nie pasuja do procesorow 0.13
mikrona. Tak mial kolega i procesor mu sie tak grzal, ze plyta wylaczala
zasilanie po 1 sekundzie.

-
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/