MBR

Autor: jeziorm (jeziorm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 14:33:15 MET DST

Mam problemmik posiadam dysk Seagate 40 GB U6 i trzy partycje. I pewnego
ładnego dnia siedząc na incie komp sie zwiesił (dysk jakby chrupną).
I BACH nie mozna od palic po resecie systemu!! ;-(
Uruchamiam NDD.exe pod dosem przy pomocy drugiego dysku i mi wyswietla
tekst. Dos Boot .... do you want to repair? ja klikam yes potem idzie dalej
przechodzi do skanowania dysku i sie wali na "/' czyli Root directory i pyta
sie czy przeniesc sniszczone archiwa na inny cluster a ja klikam Yes mieli
cos mieli przez 2 min i nagle czerwony napis HALT i wychodzi mi z ndd.!
Mówi ze błedy sa na 2 klustrze i czy je przenieść na 0. Jak sobie z tym
poradzic!!!???
Natomiast dwie pozostałe partycje chodza dobrze nawet ta pierwsza jak do
niej wejde to troche pomieli ale jak wejde do jakiegos katalogu to jest
spoko tylko jak wyjde na dysk główny C:\ to sie wali !!?? co zrobic moze
jakies MBR trzeba wymienic albo zreperowac HELP!!?? Jakies programiki albo
cos takiego !!?