asrock k7vt2 - dziwny objaw

Autor: Tomasz 'ZAN' Krupa (zan_at_tychy.us)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:47:57 MET DST

witam
zauwazylem bardzo dziwny objad na w.w plycie
po wlaczeniu komputera bardzo dlugo wykrywa mi troszke starszy dysk wd caviar 30 gb ultra dma 33
jak juz go wykryje to dalej wszystko idzie ok, w kazdym systemie ( pld, gentoo, win98, win xp) dysk pracuje szybko i niezawodnie

2 dziwny objaw to taki, ze po wylaczeniu zasilania i ponownym wlaczeniu komputera dysk jest w ogole niewykrywany, trzeba wejsc do biosu ( co trwa dlugo), wtedy dysk "pojawia sie" na liscie, trzeba zapisac ustawienia biosu i dalej dysk jest wykrywany ( oczywiscie wolno :) az do wylaczenia zasilania

dzieki za jakiekolwiek info na ten temat, bo wydaje mi sie to troszke dziwne, ze tak jest

PS. na innej plycie ( MSI kt4av) w.w dysk jest wykrywany szybko i "normalnie"

pozdrawiam