Enlight - gdzie mozna kupic (najlepiej za dobra cene ;-)

Autor: Cherub (cherub_at_multicon.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 12:18:36 MET DST

Witam serdecznie

czytalem ostatnio wiele o obudowach a stoje przed koniecznoscia
zakupienia jakiejs

no i w koncu mozna powiedziec ze zdecydowalem sie na
Enlighta 7254

mam jednak jeszcze pytanie
czy jest moze aktualnie na rynku cos w tym przedziale cenowym o lepszej ja
kosci?
(od razu mowie ze na Chiefteca mnie nie stac ;-P )

drugie pytanie - gdzie mozna ja kupic po przyzwoitych cenach?
(najlepiej jakis sklep w Trojmiescie i okolicach, ale
wysylkowo tez moglo by byc przy sensownej cenie)

z gory dziekuje za pomoc
Cherub