jakie mam prawo ?

Autor: Pirate (pirate85_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 00:32:34 MET DST

cze

kupiłem sobie z 4 miechy temu monitor Samsunga 17'stke, niestety zapozno
sprawdziałem monito jakims programem do testowania i okazało sie ze ma dosc
mocno uwalona more :-(, oddałem juz monitor 3 razy do serwisu i mora została
znacznie usunięta ale nie do konca tzn. ze np. jak mam rozdzielczosc 1024x768
px to przy max. ustawianiach mory i liniowości (tak aby obraz byl jak
najlepszy) to widac ze np. po prawej stronie mam niewyrazny obraz itp. w
innych rozdzielczosciach.

Moje pytanie teraz jest nast. czy moge iść do sklepu i zazadac wymiany
monitora ?, tzn. jest juz po 3 naprawach ale dalej jest cos nie tak z mora bo
nie da sie jej ustawic.

Pozdrawiam
/Pirate