usb - za mala przepustowosc?

Autor: Dario (teqnix_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 21:24:00 MET DST

gdy podlaczam modem sagema - takie cuś z neostrady - to komp wywala mi taki
komunikat:
"niewystarczajaca przepustowosc - inne aplikacje okupuja w tej chwili
przepustowosc usb, zamknij inne aplikacje, usun inne urzadzenia usb, kliknij
dalej".
czy, na tutatisa i apisa!!!, nie moge podlaczyc do swojego kompa kilku
urzadzen usb?
mam klawiature i myszke na usb i jest ok, ale jak podlaczam modem od tepsy
to komp juz nie wydala. klawiatura i mysz pracuja ale modem sie nie laczy
tylko komp wyrzuca wspomniany komunikat! zmienialem klawiature i mysz na
ps'owa i nic nie dalo. czy mam odinstalowac dodatkowo sterowniki od
myszki-usb i klawiatury-usb? dlaczego takie problemy z raptem 3
urzadzeniami. moze klopot tkwi w kontrolerze usb. sa jakies dobre na rynku,
o duzej przepustowosci? moze kontroler trzeba zmienic?
kurka, juz nie wiem :(
zawsze myslalem ze usb to taki wynalazek ze mozna podlaczyc do kompa multum
urzadzen bez klopot

pozdrawiam
dario