Re: Jeszcze o monitorach LCD

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 24 Sep 2003 - 20:52:11 MET DST

> Mam IIYAMA AS 4332 UTD 17" i wszystko gra i trąbi bezproblemowo.
> Przy zakupie koniecznie sprawdź w sklepie pixele nabywanego egzemplarza
> (biały i czarny ekran). Mnie facet chciał zbyć mówiąć, że nie mają
> możliwości podłączenia panelu do kompa (żenada).
> Pozdro
> --
> Levis
>
> A gdzie go kupiles? I czy miales mozliwosc go obejrzenia przed zakupem?
Nigdzie takiego monitora nie widzialem, mowiono tylko, ze sprowadza na
zamowienie, oczywiscie po wplaceniu zaliczki, wiec jest to zakup kota w worku,
co najmniej.Jedno pytanie na marginesie, jak widoczna jest czcionka jesli
patrzy sie pod pewnym katem, i czy jest spory zakres regulacji jasnosci, czy
roznica w jasnosci miedzy max a min jest wystarczajaca, by pracowac zarowno w
pokoju przy swietle slonecznym, jak tez wieczorem, przy lampce po zmniejszeniu
jasnosci?Jakie masz inne wrazenia, moze sie jeszcze komus przydadza?Pozdrawiam.