Re: Obudowa - pytanie

Autor: Daniel_I (danielei_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 20:39:04 MET DST

adasiek wrote:

> moze trzeba obejrzec obudowy dostepne w tym sklepie
> /najwyzej ze 30modeli/ i ocenic, ktora jest dluzsza
> a ktora jest szersza?? zwykle to pomaga;

Ta, którą wybrałem, była specjalnie sprowadzana, w sklepie
mieli tylko małe :)

> swoja droga to bardzo ciekawy przypadek; kupowales
> obudowe w sklepie internetowym lub wysylkowym?? jesli
> nie to dlaczego nie sprawdziles na miejscu i dlaczego
> obawiasz sie, ze drugi raz sprzedawca sprzeda ci zla
> obudowe;

Kupiłem *cały* komputer, zamówiłem po prostu określoną
konfigurację i chciałem dużą obudowę do tego. Obudowy
nie widziałem na oczy przed odbiorem komputera - o tym,
że jest za mała dowiedziałem się dopiero wtedy, gdy
chciałem dołożyć dysk. Wcześniej jej nie otwierałem, bo
nie było takiej potrzeby...

Jeśli jasno deklarowałem, że potrzebne mi jest miejsce
na urządzenia 5.25" i pomimo to sprzedano mi komputer
w takiej obudowie, że dwóch z czterech miejsc nie da
się wykorzystać w żaden sposób - a pozostałe dwa są już
zajęte, to taka sytuacja może się powtórzyć.