DVI - prosze o POMOC

Autor: ...::: Vex :::... (vex_at_hot.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 17:07:43 MET DST

Witam,
wczoraj zanabyłem panel LCD 17 cali Philipsa o dokładnym oznaczeniu 170B4BB
Wyposażony on jest w wejście DVI-D. Wybierajac między nim a jeszcze innym
pokierowałem się tym że będe mógł w przypadku Philipsa wykożystać złącze
cyfrowe. W sklepie sprzedawca dał mi jeszcze kabel DVI no i kupiłem. Co sie
okazało ?? po podłączeniu monitora kablem DVI do karty graficznej o wyjściu
DVI-I ( MSI G4 Titanium 4200 ) sygnału praktycznie nie ma. Na chwile coś tam
sie pokaże przy uruchamianiu komputera ale jest to obraz strasznie zakłócony
jakby takim "cyfrowym" smużeniem. Po uruchomieniu windowsa do końca obraz
znowu znika. Kabel kosztował 57 zł więc moze jest to wina kabla gdyż wiem że
kable DVI chodzą w granicach 100 zł. Jest to kabel firmy "seven" i ma
napisane że jest to DVI/DM - DVI/DM. A moze jest to wina czegoś innego ??
Prosze pomóżcie bo nie chce wyrzucać w błoto 400 zł które dopłaciłem za
opcje złącza cyfrowego.

z góry dziekuje i pozdrawiam
Tomek