problem z kompem - prosze pomozcie !

Autor: qlerman (pasztetos_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 16:59:59 MET DST

hejka,
ostatnio po reinstalacji wina po wlaczeniu kompa pojawia mi sie taki
komunikat:

"Disk Boot failure, insert system disk and press enter"

Taki komunikat nie pojawia sie za kazdym razem. Czasami komp sam wystartuje
normalnie.
Pogrzebalem troche w BIOSie i w opcji IDE PRIM. MASTER ustawilem, zeby
wyszukalo dysk. Jak to zrobilem wyszedlem z biosa i oczywiscie wszystko
zapisalem. Komp uruchomil sie normalnie. Wszystko dzialalo dopoki nie
zamknalem kompa. Kiedy pozniej uruchomilem go to znowu byl taki sam problem.
Wiem, ze to trzeba cos pogrzebac w biosie tylko co zmienic ???

Prosze pomozcie ! Z gory dzieki.