Kabel VGA - 5 x BNC

Autor: JZ (jurekz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 15:30:11 MET DST

Kupiłem kabel do podłączenia karty graficznej poprzez złącze D-SUB (VGA) do
mojego nowego monitora Philipsa 109P które takowe wejście posiada.

Podłączyć to mi się udało, ale niestety nie działa kontrola oswieżanie
poprzez taki kabel. NIezależnie co robię to daje 60KHz, system XP równiez
nie rozpoznaje monitora, mimo że sterowniki monitora zainstalowałem.

Ma ktoś pomysł co z tym zrobić aby uruchomić monitorek z odpowiednim
odświeżaniem poprzez BNC?

Jurek