Acorp 7KTA

Autor: Jarosław (kto_at_tlen.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 14:41:23 MET DST

Witam serdecznie wszystkich.
Mam problem z komputerkiem, wiesza mi sie ni z gruchy ni z pietruchy. Plytka
jak powyzej z najnowszym biosem 1.8. Plytka jest na chipsecie kt133. Grafika
to gforce2 mx200, 2 dyski: IBM 20GB i samsung 10GB. Muzyka SB 128 PCI,
pamiec 384MB: jenda kosc 256 i druga 128, dvd lg i cdrom asus.
Probowalem na roznych systemach: win2000 prof pl, oraz winxp prof pl. Jak
wiadomo oba wykorzystuja ACPI, ktore w biosie mam wlaczone.
Wiesza sie na twardo, pozostaje tylko twardy reset.
Wiesza sie losowo, przy operacjach dyskowych. Myslalem, ze to cos z AGP czy
grafika, ale 3dmark2001 potrafi chodzic 3 godziny i nic sie nie dzieje.
Natomiast otwieram worda, czy robie defrag dysku wiesza sie. Wymienialem juz
inny zasilacz, sprawdzalem pamiec memtest86, instalowalem system na drugim
dysku i dalej to samo, zawiesza sie w najmniej oczekiwanym momencie.
Wszystko instalowalem tak jak potrzeba, na czysty system via 4in a pozniej
cala reszta. Zmienialem sterowniki do karty graficznej. Nic nie pomaga.
Pomozcie bo juz nie mam koncepcji.
Nie wiem, w dzienniku zdarzen mam blad typu ACPI, ze nastapila proba zapisu
w niedozwolomym obszarze pamieci. Nie pamietam dokladnie tresci. Kiedys
mialem taki komunikat na innym kompie i pomogl tylko update biosu. A do tej
plyty to jest najnowszy.
Sam juz nie wiem, moze wylaczyc w biosie ACPI i zainstalowac system
standardowo?
Z gory dziekuje i prosze o sugestie.

--
Jarosław