Re: jaki monitor

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 14:22:57 MET DST

> jaki monitor 19 calowy polecicie dla kogos, kto duzo pracuje w programach
> typu autocad itp.?
> do wydania jest okolo 1500-1600zl.
> lcd raczej nie wchodzi w gre (z uwagi na fakt, ze 17 calowe lcd maja maks
> 1280 rozdzielczosc - za mala)

Sam kupowałem monitor pół roku i widziałem chyba wsyztskie 19-stki dostepne
na rynku.
Jeśli chcesz 1600x1200 to IMO tylko Samsung albo Iiyama.

Uzgledniając granice cenową 1600zł

Sam kupiłem Samsung 959NF, wypas.
1600x1200_at_87 Hz chodzi.

Widziałem też Iiyame która chodziła w tajkie rozdziałce 91 Hz, ale strasznie
miała nierówny obraz.

Tylko musisz dobrzez poprzerzucać te samsungi, żeby trafic z dobrą
zbieżnością !!

Pozdraiwam