uszkadzajace sie pliki

Autor: Krystian (kryskow.WYTNIJ.to_at_CUTwp.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 14:00:10 MET DST

Od kiedy kupilem nowy komputer mam pewnien problem. Posiadam 2 partycje na
dysku (ntfs) c - 50gb i d 60 gb.Ssytem win xp sp1 prof pl. Gdy jakis plik
lub folder z dysku d wytne i przeniose w inne niejsce na tym samym dysku nie
moge go juz ani odczytac, ani skasowac ani zmienic nazwy, przy probie
skasowania wyskakuje mi komunikat " nie mozna usunac nazwapliku: Odmowa
dostępu" robie to wszystko oczywiscie na koncie administratora. Na partycji
C ten problem nie wystepuje. Wie ktos moze czym to jest spowodowane i jak
temu zaradzic??