niedroga drukarka, ale mam kilka wymagań

Autor: irbar (irbar_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 12:18:49 MET DST

Witam,
Mam doœć często potrzebę wydrukowania czegoœ na papierze długoœci około
100-150 cm. Niestety bez wzglętu na ustawienia drukarek HP, do których mam
dostęp (DJ 690, DJ 720, LJ 6P, LJ 2200) nie udało mi się z tym poradzić.
Papier blokuje się po około 40 cm a drukarki robiš diodowš dyskotekę.
Znacie jakšœ drukarkę na której to się uda bez problemu? Dodatkowe wymogi to
dobrej jakoœci druk kolorowy (więc atramentówka) i niezbyt wygórowana cena
(powiedzmy do 500 PLN)

--
Pozdrawiam
Irek