Re: Zawieszanie się kompa

Autor: Wojtas (womacomp_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 11:25:57 MET DST

Użytkownik "Plastic" <plastic2_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Od pewnego czasu kom zachowuje się dziwnie.
> Podczas uruchamiania zatrzymuje się w pewnym momencie i zawiesza. Muszę go
> zrestartować wejść do trybu awaryjnego, pozwolić by się w nim uruchomił a
> następnie zrestartować ponownie.
> I po tym restarcie kom ładuję się już poprawnie.
> Co może być przyczyną takie stanu rzeczy? Formatowanie nic nie daje, dysk
> jest sprawny w 100%.
> Dzięki

Zresetuj bios
Ustaw bios na default
Wystartuj komputer z najmniejsza liczba urządzeń. Poodpinaj CD, kartę
sieciową i muzyczną , stacje dyskietek .
Zostaw tzw minimum potrzebne do startu komputera.
Może któreś urządzenie ci padło. Może droga eliminacji dojdziesz przyczyny
takowego stanu.
Ale na moje oko masz problemy z jakimiś sterownikami. Sprawdź czy nie
przedobrzyłeś.
Tak się ma do najnowszych sterowników które nie dokońca zostały
przetestowane.

Pozdrawiam
Wojtas
http://womacomp.republika.pl