Re: Napełnianie kartridża

Autor: Leszek M. (lem_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 23:27:22 MET DST

kartridżem który już napełniałem
> się

Nie wydrukujesz więcej.
Drukarka nie wie, ze ma czarny tusz wiec będzie dalej mieszała trzy "kolory"
żeby uzyskać czarny. Zamiast jednej kropli w danym punkcie postawi 3, po
jednej każdego koloru... czarnego koloru:-)
Jeżeli dużo drukujesz chyba lepiej będzie kupić czarny kartridz, ew. nowa
drukarkę:-]

--
Pozdrawiam
Leszek M.