Re: 60Hz odświeżanie - czy takie złe?

Autor: MaTT (matt44bZERONIECHCIANYCHMIALI_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 07:18:31 MET DST

Parę dni temu był podobny temat i też wybuchła dyskusja na temat tego kto
widzi, a kto nie widzi migotania. Proponuję przeczytać wyjaśnienie i
wszystko będzie jasne. Ja też nie widzę migotania na 60 Hz i nie jestem
okularnikiem, a oczy mam w 100% zdrowe. Fakt, że to trochę męczy, ale nie po
30 sekundach i nie widać wcale jak monitor wibruje lub skacze. Wszystko
zależy od typu, a raczej od roku produkcji monitora.