Re: Seagate 40GB i Asus P2B

Autor: Kuba Wojtkowiak (kwojt_at_[two)
Data: Wed 24 Sep 2003 - 01:28:11 MET DST

On Wed, 24 Sep 2003 01:17:01 +0200, Wojtas wrote:

> Jeżeli zworka nic nie pomogła to prawdopodobnie nie masz ustawionej aktywnej
> partycji startowej
> Możemy to szybko włączyć używając dosowego fdiska( jest na dyskietce
> startowej z win98) ustawiając na partycji startowej C literkę A lub
> systemowym menadzerem dysków w win2k lub XP.

CD-Rom jest na drugim kanale, na pierwszym nowy master i stary slave. Bez
CD-ROMu próbowałem, bez zmian. Sprubuję jeszcze tak jak sugerujesz - nowy
na slave, ale jakoś bez przekonania :/ A partycja jest aktywna, sprawdzałem
tak jak mówisz i fdiskiem, i w innym systemie, i nawet o tym wspomniałem ;)
Dzięki.
-qba