Re: 60Hz odświeżanie - czy takie złe?

Autor: cysio123 (cysio123_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 22:57:23 MET DST

> Witam,
>
> Mam ustawione aktualnie 1280*1024 60Hz.
> Osobiście po całym dniu pracy nie czuję zmęczenia oczu. Czy takie odświeżanie
> ma naprawdę aż taki zły wpływ na wzrok?

Właśnie, ciekawe zjawisko. zauważyłem ostatnio,ze okularnicy lepiej
znoszą monitor. nie wiem dlaczego tak jest, wielu moich znajomych
informatyków - okularników nie narzeka na ból w patrzałkach po godzinach
spędzonych przed monitorem. Co do częstotliwości, to fakt faktem, ale
60MHz to trochu za mało. Mi na przykład dopiero gdzieś od 85 obraz się
"nie trzęsie"...

noszę okulary, ale nosiłem je zanim dowiedziałem się co to komputer ;-)

no, to tak jak ja - mi sie nawet od wlepiania gał w monitor polepszyło ;P

cysio123