obraz na TV z gf3ti

Autor: i. (zapytaj_at_mnie.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 22:33:07 MET DST

Gdy miałem GF2 440MX czy jakoś tam, mogłem ustawić obraz na 2 urządzeniach
jednocześnie,
czy teraz jak mam GF3Ti200 mogę zrobić to samo?
No i czy jest taka możliwość, żeby jednocześnie pracować na kompie i
jednocześnie żeby film leciał na TV przez s-video?
Jeśli nie z tego GeForca to z którego nowszego jest taka możliwość, bo i tak
wkrótce przymierzam się do wymiany ale tylko na GF, bo na nich większość
gier chodzi bez problemu,

pzdr
ias man