Re: skaner - poleccie jakis nowy model - sprawdzony

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 21:22:46 MET DST

azbest wrote:

> ktory polecacie ?
>
> - umax astra 4700

dobra firma, od lat roba dobre skanery, wg mnie najlepszy z tych trzech

> - hp scanjet 3970

model 3500 przez chwile (3 dni) mialem, jakosc skanow dobra, ale
sterownik (Twain)to totalna pomylka - jest on dobry dla ludzi ktorzy nie
maja zelonego pojecia o skanownaiu, ale jak ktos wie czego chce to -
krew moze zalac czlowieka:) szczegolnie jak sie ma wieksza ilosc zdjec
do zeskanowania,
jesli jest alternatywny sterowniko to mozna sie nad tym zastanowic, ale
jesli niema to poszukal czegos innego, albo najlepiej wez ze sklepu w
ktorym mozesz po kilku dniach oddac jak sie nie sprawdzi.
Dzownilem do supportu HP i powiedzili ze jak chce miec bardziej
funkcjonalny sterownik - z wieksza ilosci funkcji to mam.. sobie kupic
model z serii 5000 (5700?) ale on jest ze 2 razy drozszy

> - plustek opticpro st28

omijaj szerokim lukiem :)

przejzyj jeszcze oferty skanweow Epsona i Canona, Polecil bym Agfe ale
od 2 lat juz niema modeli amatorskich

http://www.lasersoft.krakow.pl/ -> bardzo dobra strona o skanerach,
masz tam wiele testow i forum - tam tez powinienes znalesc informacje na
ten temat. prowadza to fachowcy w tym temacie, pomoga jakby co, mi tez
przed paru laty pomogli we wlasciwym wyborze (aparatu cyfrowego co
prawda, ale to szczegol;-)

w Chip'ie byl tez kilka miesiecy temu, w Enterze tez, ale nie wierz we
wszystko co tam pisze
ja sie juz 2 razy przejechalem na testach skanerow, raz jak kupilem
Primax'a sredni model na owe czasy( 600DPI optycznie) wygrywal on
wszystkie testy a okazal sie totalnym bardziwiem, jakis czas pozniej
kupilem Plustek'a UT12 o ile pamietam, z przystawka do slajdow .. smiech
na sali, skaner do niczego, i po pownym czasie kupilem Agfe model nie
najnowszy juz w momencie zakupu, ale okazal sie znakomity, bez
porownania do wszystkich innych w tej cenie, mam go do dzis (3 lata juz)
pomimo ze ma tylko 600DPI i nie zamienie na inny 1200 ani 2400 DPI ;) -
do zdjec wystarcza, ma bardzo dobre odwzorowanie kolorow i o to chodzi w
skanerach, do tego jest szybki.

pozdrawiam
Olek