Kabel ATA 66/100

Autor: Wasiuk (wariiNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 21:26:14 MET DST

Witam!

Kupilem ostatnio przewod ATA 66/100 zdziwilo mnie to oznaczenie, czy to
znaczy ze miedzy 66 a 100 w budowie kabla nic sie nie zmienia? I jeszcze
jedno pytanie odnosnie kabla, czy dlugosc jego wplywa na pogorszenie
transferu danych? Czy 90cm to zbyt duzo dla niego? W tej chwili mam na tym
kablu nagrywarke i dvd. Czy trace cos ze mam takiej dlugosci kabel? Czytalem
w archiwum grupy ze dla ATA 100 to max 43 cm... a jak jest dla ATA 66??

pozdrawiam
Wasiuk