Re: Napełnianie kartridża

Autor: levis (levis_at_poczta.onet.nospam.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 20:33:16 MET DST

Użytkownik Sonia & Romek <romario07_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bkpvun$4d1$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Czy mogę do tego kolorowego kartridża zamiast kolorowych
> tuszów nalać do każdej komory czarnego tuszu tak żeby na jednym kartridżu
> można więcej tekstu wydrukować?

Na chłopski rozum tak, tylko będziesz musiał ustawiać kolor tekstu na cyan,
magenta lub yellow. Ale czy chłopski rozum działa w tym przypadku to będzie
się musiał wypowiedzieć jakiś praktyk :)

--
Levis