[win2k] Pomocy - miniatury z Exploratora wsiorbało

Autor: Michał Marcinowicz (Mick_M_at__nie.dla.spamu_poczta.fm)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 20:58:13 MET DST

Witam !

    Mam pewien problemik - stało się to już jakiś czas temu, ale próby
samodzielnej walki spełzły na niczym, stąd prośba o pomoc !

    Po instalacji któregoś z programów graficznych zauważyłem brak miniatur
w Eksploratorze Windows. Podejrzewam, że któryś z owych programów namieszał
w rejestrze i teraz po przełączeniu widoku na "Miniatury" pokazuje mi się
kwadracik, ale zamiast rzeczywistej miniatury obrazu graficznego tego co
zawiera plik "bmp" czy "jpg", mam ikonkę w środku owego kwadratu.

Czy jest jakaś możliwość (oprócz reinstalacji systemu) powrotu do starych
dobrych miniatur ? Próbowałem odinstalować programy graficzne, ale nie
cofnęło już to owej zmiany. Może ktoś miał taki sam problem i go rozwiązał ?

Dzięki ! Pozdrawiam !
Mick M.