Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!

Autor: Rafał Uciński (rafalpingpong_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 18:33:51 MET DST

Kupiłem dzisiaj modem Pentagram Hex 2. Procedurę instalacyjną wykonałem
poprawnie. Przy próbie komunikacji z modemem pokazuje mi się komunikat "Nie
można otworzyć portu".W systemie modem figuruje.Mam procesor Penium 4, 256
Ram, Ge Force 2 MX, Płytę główną Intela i muzykę na pokładzie. To jest mój
drugi modem. Z poprzednim było to samo.

Jak rozwiązać ten problem. Proszę o szybką odpowiedź. Zależy mi bardzo na
czasie.

Z góry dziękuję.

Ernest W.