Re: Jak wgrac cos z SVHS do kompa ?

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 16:06:57 MET DST

"Fantom" <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> Odpowiedz na

> Jakie sa dzisiaj mozliwosci zgrania filmu z tasmy video do komputera ?
> Dowolna postac, ale najlepiej jakas kompresowana, aby nie zajmowala po
> zgraniu za duzo miejsca. Musze wgrac kilka spotow z tasmy do komputera i

Dowolna karta TV na BT878. Może być z wejściem SVHS ale wystarczy zwykły
chinch i przejściówka. Nie ma zauważalnej róznicy między obrazem zgranym prze
SVHS a chinch.

> nie wiem czym to zrobic. Jaka karta wystarczy aby zgrac to bez problemu
> z normalna jakosci i predkoscia. Komputer wyrabia aby zgrac na biezaco
> lecacy film ?

By zgrywać w 768x576 bez gubienia ramek wystarczał już kręcony Celek
300(100x4.5)
Poczytaj sobie stronę z mojego siga. Jeżeli masz pytania to skieruj je na
właściwą grupę, czyli na alt.pl.divx

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.