Re: Ile prądu zużywa PC-et?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 15:55:55 MET DST

Użytkownik "Klaudiusz" <fatla_at_niespam.poczta.fm> napisał w wiadomości

> Pomiar pradu multimetrem ... gratuluje pomyslow ... i to jeszcze nie
> cegowym. Pomysl chorego na rozum.

Co prawda nigdy tego nie robiłem, ale o ile pamiętam,
w moim multimetrze jeśli chcę mierzyć duże natężenia,
to muszę inaczej kabelki podłączyć. Takim zwykłym
multimetrem mogę niby mierzyć prąd do 10A.
Chyba wystarczy? - o ile rzeczywiście multimetr
wytrzyma tyle, ile zapewnia producent.
Mając napięcie i natężenie moc już łatwo wyliczyć
(napięcie razy natężenie razy cosinus czegoś tam...)

Pozdrawiam,
Artur