Obudowa - pytanie

Autor: Daniel_I (danielei_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 12:13:21 MET DST

Witam,

jakiś miesiąc temu kupiłem nowego PC-ta - przy
składaniu zamówienia kilka razy powtarzałem, że
chcę duuużą obudowę, by nie było problemów z
dokładaniem komponentów, wentylacją, itd.

Dostałem jakąś obudowę - do której dopłaciłem
"ponad standard" - i która zewnętrznie była większa
od typowej ATX.

W ostatnią sobotę chciałem dołożyć nowy dysk twardy
w ADAXowskiej kieszeni i - ku mojemu zdziwieniu - nic
z tego. Obudowa ma 4 miejsca na urządzenia 5.25",
ale dwa górne są zajęte przez nagrywarkę i kieszeń
z dyskiem, a za pozostałymi znajduje się górna część
płyty głównej, dzięki czemu są one bezużyteczne. :(

Umówiłem się juz na ponowną wizytę w sklepie, gdzie
kupowałem komputer - zapewne stanie na przełożeniu
wszystkiego do nowej obudowy i zwrocie starej plus
ewentualna dopłata za różnicę w cenie. I teraz
pytanie: jaka obudowa jest godna polecenia?
Chodzi o to, by miała 4, a najlepiej 5 miejsc na
urządzenia 5.25" z pełnym dostępem od przodu bez
kwiatków takich jak wyżej (czyli albo musi być
wyższa, albo też szersza, bądź jedno i drugie na raz).
Poza tym żadnych specjalnych wymagań nie mam - no,
może poza przyzwoitym zasilaczem.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc - nie chcę ponownie
zdawać się wyłącznie na sugestie sprzedawcy, bo
może się to skończyć tak, jak poprzednio. :)

--
Pozdrawiam, D.