ATI i Lucent...????

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 11:29:45 MET DST

Witam,
Mam kartę ATI Radeon 9600 PRO i modem Microcom DeskPorte Internal/L na
chipsecie Lucenta.
Zawiesza mi komputer (nie zawsze) gdy uruchamiam połączenie z internetem.
Ponadto w czasie uruchamiania nie mogę nic robic na komputerze, bo jest od
razu zawieszenie. Jak już mam połączenie z internetem to wszystko jest
OK.Wyczytałem gdzieś że
Lucent i ATI nie współpracują ze sobą dobrze. Jest to chyba prawdą bo ze
starą kartą GeForce II Titanium
nie było żadnych problemów (żadnych zawieszeń).
Czy ktoś slyszał o tym i czy jest jakieś wyjście z tego problemu (oczywiscie
nie takie, jak wymiana karty czy modemu).
Czy któś ma taką kartę i modem w swoim zestawie i jak mu to wszystko działa.
Proszę o jakieś sugestie i pomoc.
Pozdrawiam.
       Karol Borsuk