Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 10:55:30 MET DST

> Jeśli powinno się płacić tylko za to, czego używa się komercyjnie,
> to gry powinny być za darmo.

Akurat jezeli chodzi o gry to cena jest tak przystepna, ze spokojnie mozna
je kupowac. Wyzej napisalem, ze niemam zadnego legalnego softu, ale troche
przesadzilem ;) A gry kupilem wlasnie dzieki nielegalnym kopia. Sciagnelem
sobie z DC i te, ktore bardzo mi sie podobaly, to kupilem np Morrowind,
Diablo I i II Baldurs Gate II i jeszcze pare innych. Dzieki temu ze sciagam
nielegale, odsiewam ziarno od plew. Gierki, ktore mi sie nie podobaja i nie
wciagaja na dluzej niz godzine, poprostu laduja w koszu. Szkoda by mi bylo
marnowac 100 zl na cos co mi nie przypadnie do gustu. A tak mam przynajmniej
wersje testowe :) A co do Empetrujek. Gdybym sie kiedys dorobil takiej kasy,
zeby kupic tyle plyt ile mam na twardzielu, to bardziej byl bym sklonny
wydac ta kase na jakas furmanke, niz na CDki, ktore bym musial chyba
przechowywac w jakims magazynie.

--
I like the pope, because the pope smokes dope.