Re: jak zmierzyc predkosc dysku

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 09:46:51 MET DST

On Tue, 23 Sep 2003 09:28:06 +0200, FYI wrote:

> Zapuscilem program Sisoft Sandra Prof. 2003 i chcialbym zmierzyc predkosc
> moich dyskow. Tj. przekonac sie ktory potrafi zrobic najwiecej obrotow na
> sekunde. Chcialbym tez sie dowiedziec czy moja plyta glowna sobie poradzi z
> takim przesylem danych jakie moga miec dyski. Na co zwrocic uwage podczas
> podgladu dyskow w tym programie ?

Na nic. Przepustowość interface ATA 66 i wyższych jest lepsza niż
wywenętrny transfer dysku (z talerza do elektroniki). Nawet najszybsze
dyski SCSI nie osiągają 1000 Mb/s (strumień bitów, który jeszcze należy
sformatować, co daje ok 80 MB/s) transferu wewnętrznego. Trensfer ciagły
dysku domowego pęta się w okolicach 30-40 MB/s

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!