Re: rozwalona partycja po PM 7.0

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 09:31:14 MET DST

Virtuozik <piszn_at_adres.wstopce.pl> wrote:
> Witam!
>
> Wpadlem na glupi pomysl powiekszenia duzej partycji okolo 60 GB FAT32
> o ok 6GB wolnego miejsca ktore mialem na dysku.
> Do w/w operacji uzylem Partition Magic 7.0 .. wszystko szlo

Pomysł sam w sobie nie był głupi - głupi stał się dopiero kiedy użyłeś
do tego PM... następnym razem wypróbuj BootIt
http://www.terabyteunlimited.com.

[...]
> No to teraz mam problem... jak te dane odzyskac, probowalem mrecover

Na początek sprawdź, czy ta partycja nie ma czasem oznaczenia 3C
(Partition Magic temporary partition) zamiast 1C. Jeśli tak, to zmień
ten deskryptor na właściwy. Pozostanie korekta wartości w bootsektorze
przy pomocy scandisk, ale ja bym wcześniej spróbował skopiować z niej
ważne dane.

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/