Minolta Dimage 7 i zwis win2k

Autor: Lukasz (winluk_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 09:05:59 MET DST

Witam.

Po podlaczeniu do USB Minolty Dimage 7 i wybraniu z menu aparatu
funkcji, ze sie ma laczyc, win2k pokazuje, ze znalazl Dimage Camera
niby ja instaluje, pozniej pokazuje, ze instaluje kolejna stacje dyskow
i w tym momencie komp zamiera, ciagle jest okienko z instalacja
stacji, jednak nie rusza sie kursor, numlocki i inne swiecidelka :)
Jedynie moge go potraktowac resetem. Aparat tez tak jakby sie zawiesza
bo przekrecenie pokretla nic nie daje, ciagle pisze 'trnS' (transmisja).
Pomaga wyciagniecie baterii. Pod linuxem dziala bez problemow.
Jednakze chcialbym sie pobawic roznymi softami, np. cam2pc.
(wiem, jest pod linuxa wine itp, ale...)
Udalo mi sie podlaczyc D7 bez zwisu w nastepujacy sposob:
"wykryj nowe urzadzenia" - i w tym momencie wlaczylem aparat.
Na drugim planie szukal sprzetu, na pierwszym instalowal aparat.
I o dziwo zadzialalo, ale do wylaczenia aparatu, po ponowny wlaczeniu
znow zwiecha :/

Pozdr,
Luk