Re: Win2000 a ASUS i RICOH "są niedostepne (niepoprawne funkcje)"

Autor: Green (lin_aquarius_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 02:25:48 MET DST

W artykule <bknjqg$l01$2_at_absinth.dialog.net.pl> Green napisal(a):

> Na razie stwierdziłem,ze RICOH nagrywarka pracuje
> lecz w awaryjnym trybie Win2000. Cedeka jeszcze nie zbadałem...
>
> Nikt nie ma pomysła, jak uruchomic napędy CD?

Brnę dalej...
Niby popsuta nagrywajka przeniesiona na inny komp pracuje bez zarzutu.
Zaś dobry CDrom z innego kompa żle reaguje na kompie z
"popsutymi' napędami CD

A więc- jednoznacznie problem software'owy
Sterowniki wymieniałem na wszystkie chyba sposoby.
Z powyzsazego wynika,ze nie jest to najprawdopodobniej
przyczyna uszkodzonych BIOSÓW napedów.

Co mogło sie zepsuć?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga